Preparem d'exposició 'I tu, com vius l'estiu?'
Carrer de l'Estudiant
L'Ateneu La Bòbila de Porta convida a tot el veïnat, entitats i usuaris de l'ateneu a participar en l'exposició col·lectiva "I tu, com vius l'estiu?". L'objectiu és recollir i compartir de forma visual i comunitària els records, vivències, viatges, anècdotes o reflexions del període estival a través de la creativitat dels nostres veïns i veïnes.
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.