Preparem d'exposició 'I tu, com vius l'estiu?'

Carrer de l'Estudiant

Museums & Expos · Barcelona · Free

Route
Going with friends
Save
Wednesday 1 July → Friday 31 July03:00 – 03:00
Carrer de l'Estudiant08016 Barcelona

L'Ateneu La Bòbila de Porta convida a tot el veïnat, entitats i usuaris de l'ateneu a participar en l'exposició col·lectiva "I tu, com vius l'estiu?". L'objectiu és recollir i compartir de forma visual i comunitària els records, vivències, viatges, anècdotes o reflexions del període estival a través de la creativitat dels nostres veïns i veïnes.

Comments

Loading comments...

Sign in to join the conversation.