Monòleg "Estamos cucú de la cabeza", amb Daniel Fez

Monòleg "Estamos cucú de la cabeza", amb Daniel Fez

Pl Urquinaona

Arts & Stage · BARCELONA · See organizer

Route
Going with friends
Save
Saturday 17 October → Friday 11 December03:00 – 03:00
Pl Urquinaona08010 BARCELONA

Daniel Fez torna amb el seu monòleg més àcid i imprevisible! "Estamos cucú de la cabeza" és el nou espectacle d'humor de Daniel Fez, un monòleg esmolat i molt actual sobre com és de difícil sobreviure en aquesta època en què tothom té una opinió… especialment sobre coses que no importen gens. Crispacions, debats absurds, drames digitals i memes que generen guerres mundials: viure avui dia és esgotador, i en Daniel ve a riure's de tot això. Amb el seu estil inconfusible —entre la ironia, la incomoditat i el "terra, empassa'm"—, Daniel converteix el caos quotidià en riallades. El públic no és només espectador: les seves confessions i anècdotes poden acabar a les mans d'en Daniel, que les rep sota el lema "escoltem però no jutgem"… o almenys ho intenta. I a partir d'aquí, qualsevol cosa pot passar. Després de "La vida regulinchi", torna més àcid, més imprevisible i més cucú que mai. Amb més de 4,7 milions de seguidors, Daniel Fez fa el salt de l'scroll a l'escenari per fer el que millor sap: riure's de tot, començant per ell mateix. Recomanat a partir de 12 anys.

Comments

Loading comments...

Sign in to join the conversation.