
3a Convocatòria 'Cantem obertament sobre salut mental'
Plaça de la Virreina
Un concert gratuït obert a tothom per a parlar obertaMent sobre salut mental a través de la música. Vols venir a tocar, cantar, expressar la teva veu poètica? I obrir espais de reflexió sobre la salut mental a través de cantar obertaMent? Us proposem interpretar una o dues peces que tinguin a veure amb la salut mental i que ens expliqueu què us ha portat a crear-les i compartir-les. Inscripcions obertes fins el 26 de juliol
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.