
'Monòlegs i brindis d'estiu'
Carrer de Pedrell
Començarem la tarda amb el monòleg de Sergi Vila, un còmic que, amb humor, comparteix experiències i reflexions sobre la seva ceguesa i la mirada dels altres. Tot seguit, celebrarem el tradicional Brindis d'Estiu, una trobada amb el veïnat i les entitats del barri per acomiadar el curs i donar la benvinguda a l'estiu.
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.