
Concert "Çantamarta"
C Nou de la Rambla
Luislo, Benito i Omar porten el seu nou disc , La esquina + violenta , a l'escenari per demostrar que les etiquetes musicals ja no serveixen. Des del 2019, aquest trio ha decidit que el hip-hop, l'electrònica i l'R&B poden ballar perfectament amb la salsa, la cúmbia i el bolero. El resultat és un viatge sonor que va del Carib a Andalusia sense demanar permís. Amb una mirada urbana que no es deixa res per explicar, les seves cançons parlen de la realitat, dels vincles i de les contradiccions que tots vivim al carrer. En directe, Çantamarta converteix aquesta barreja en una experiència que transita entre la pista de ball i la introspecció.
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.