
Concert "Belén Bandera - Carla Motis Quartet"
Plaça Reial
La cantant Belén Bandera i la guitarrista Carla Motis tornen al festival amb una proposta jazzística que elles mateixes defineixen com a «singular i plena de sensibilitat en format excepcional de quartet per a aquesta ocasió única al Festival de Jazz de Barcelona». Es fan acompanyar, en un diàleg intergeneracional que és un bon retrat del jazz a casa nostra, pel contrabaixista Horacio Fumero i pel bateria David Xirgu, dues referències indiscutibles del jazz a Catalunya. El seu so, ens expliquen elles mateixes, «parteix d'un repertori arrelat en el jazz més tradicional per reinventar-lo des d'una mirada jove, fresca i enèrgica». Un quartet que promet, sens dubte, una nit de desembre màgica i càlida. Belén Bandera, veu Carla Motis, guitarra Horacio Fumero, contrabaix David Xirgu, bateria
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.