
Concert "The music of Stranger Things: Kyle Dixon & Michael Stein "
Avinguda del Paral·lel
Després del desenllaç èpic del fenomen global Stranger Things a Netflix, els compositors guardonats amb un Emmy Kyle Dixon i Michael Stein (de la banda S U R V I V E) tornen als escenaris per oferir la celebració en directe definitiva de tota la saga. Aquesta gira de 2026 proposa una retrospectiva sonora completa que abasta les cinc temporades de la sèrie. Des del tema d'obertura icònic del 2016 fins als sons culminants de la recent estrenada Temporada 5, Dixon i Stein donen vida a les seves atmosferes musicals. Per convertir l'actuació en una experiència totalment immersiva, s'han associat amb el reconegut artista visual Marcel Weber (MFO). El nou espectacle presenta un disseny minimalista però impactant de llum i boira esculpida. La llum adquireix una presència física mitjançant lluentors oníriques i moviments intensos i pertorbadors, difuminant la línia entre concert i cinema per transformar l'atmosfera de Stranger Things en una experiència veritablement tangible.
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.