
Exposició "Estereotipias"
Plaça de Salvador Riera
'Em vaig estressar. Vaig pensar que seria complicat fer fotos a nenes i nens neurodivergents i sí, ho va ser. El que no imaginava és el bonic que seria viure aquesta experiència. Vaig pensar que m'estressaria. He après molt del respecte, l'empatia, l'amor incondicional i les dificultats amb les quals es troben les famílies d'aquestes persones. He plorat, he rigut, he cantat, ballat, abraçat i com no, he immortalitzat disset ànimes precioses.' Gràcies a l'AFA Estel Can Bori per aquesta oportunitat i a les famílies per la seva ajuda durant les sessions. A càrrec de Mon Feijóo
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.