Concert "Pablo Martín Trio – Presentació nou disc “The Standard Us"

Concert "Pablo Martín Trio – Presentació nou disc “The Standard Us"

Plaça Reial

Music & Live · Barcelona · See organizer

Route
Going with friends
Save
Wednesday 29 July03:00 – 03:00
Plaça Reial08002 Barcelona

Pablo Martín Trio presenta "The Standard Us" Nascut el 2019 a Barcelona i completat per Pablo Martín, Héctor Tejedo i Kike Pérez, el grup explora el Hardbop i el Jazz Contemporani a través de composicions i arranjaments propis. Amb més de 50 concerts a Espanya, França i Itàlia, el grup ha rebut el Premi Talent 2020, va ser finalista al Fara Jazz Award d'Itàlia i ha publicat dos àlbums: State of the Trio (2020) i Forward (UnderPool, 2023) nominat als Premis Enderrock i MIN. El seu nou treball "The Standard Us" (Fresh Sound New Talent) proposa una reinterpretació de diferents standards com "I could write a book", "You do something to me", "Body and soul", entre d'altres, així com temes propis que juguen amb el format saxo, bateria, contrabaix. El concert proposa un directe fresc i enèrgic que balla entre la tradició jazzística i la modernitat. Pablo Martín saxo tenor · Kike Pérez bateria · Héctor Tejedo contrabaix

Comments

Loading comments...

Sign in to join the conversation.