
Concert "Ponto de Equilibrio"
C Nou de la Rambla
Ponto de Equilíbrio, una de les bandes més icòniques i respectades del reggae brasiler, aterra a la sala Apolo el pròxim 13 d'agost. Amb més de 25 anys de trajectòria i milions de seguidors arreu del món, la banda s'ha consolidat com un dels grans referents del reggae en portuguès. El seu potent directe i els seus missatges conscients converteixen cada concert en una experiència única. Una nit que promet ser pura energia, connexió i reggae d'alta qualitat.
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.