Sortim a 'Terrats en cultura: S’obre el teló'
Camí Antic de València
Amb Oye Sherman i Esther Lòpez Ho acompanyarem amb un tast de vins de D.O. Catalunya. El lloc? De moment, és un secret. Només podem dir que serà al Poblenou i que l'experiència valdrà molt la pena!
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.