
Torneig "Street Basket tournament 2v2: Cos i ment (només noies)"
Rbla Prim
Les pistes vermelles del Besòs i el Maresme tornen a acollir un torneig de bàsquet 2v2 només per a noies. Un torneig pensat per gaudir, competir i cuidar el teu benestar emocional en un ambient proper i positiu. Vine i marca't un triple! De 14 a 30 anys Organitza: Joventut Esportiva Cal inscripció prèvia E-mail: joventutesportiva@asme.es Instagram: @joventutesportivabcn 675 98 44 23 (Whattsapp)
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.