
Concert "Miguel Zenón i Luis Perdomo"
Carrer Nou de la Rambla
A finals d'agost es publicarà el tercer lliurament d' El arte del bolero , discos signats a duo pel saxofonista porto-riqueny Miguel Zenón i el pianista veneçolà Luis Perdomo, col·laboradors habituals en el quartet de Zenón, qui ja ens ha visitat en tres ocasions (el saxofonista també ha tocat al festival com a convidat especial de Joey Calderazzo i de la Barcelona Art Orchestra). De totes les crítiques laudatòries aparegudes al voltant dels dos primers discos, ens criden l'atenció les paraules de Raul Da Gama sobre la interacció prodigiosa d'aquest duo, que la vincula a un dels cims de la creació musical occidental: la cançó alemanya, el lied (Schubert, Schumann, Brahms…). «Imagine this as a classical lieder recording and you will find that this is the most perfect pairing of artists.» I així és, perquè entre Zenón i Perdomo el bolero, gènere d'origen afrocubà escampat per Amèrica Llatina, adquireix una dimensió única, plena de colors, que apel·la a la nostra memòria, a les nostres vides, a les nostres emocions. Un duo exquisit i subtil, un repertori immortal: el jazz treu petroli una vegada més de les profunditats de la música popular. Miguel Zenón, saxo alt Luis Perdomo, piano
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.