
Concert "Complices"
Avinguda del Paral·lel
«Cómplices íntimos» suggereix una gira de teatres en un context més proper que els concerts habituals, una experiència més emocional i centrada en la intimitat amb el públic i la connexió personal. Farem un repàs per la nostra llarga carrera i hi haurà a més algunes cançons que signifiquen molt per a nosaltres i també per als nostres seguidors en xarxes, cançons que fa temps que no toquem però que el públic en aquesta comunicació directa que afortunadament avui posseïm no para de recordar-nos-les…» Pintor de arco iris «o «Si te fueras» són algunes d'elles… Hi haurà espai per a alguna d'aquelles peces que tant han significat per a Teo a la seva primera etapa amb Golpes Bajos i alguna sorpresa o col·laboració en alguns d'aquests llocs on durem a terme aquesta gira. Sempre hem estat carn de melodia i no hi ha millor context per connectar amb les persones que un teatre…… res millor que un concert íntim i directe, però també amb tralla…no ens equivoquem. Us esperem… serà una cataracta de sentiments, un cúmul de sensacions que volem compartir amb vosaltres i que portem a la motxilla des del nostre primer àlbum Manzanas. Gràcies, per tant Ens veiem molt aviat…
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.