Xerrada 'Com viure més i millor'
C Marmellà
Cadascú envelleix de manera diferent i hi ha gent centenària sense malalties ni limitacions físiques, però no sempre s'acompleix aquesta afirmació. Mai és tard per a començar a cuidar-se, si canvien les conductes, sempre es pot viure més i millor. Taller amb la coŀlaboració de la FATEC. A càrrec de: Josep Carné, president de la FATEC i d'Assumpció Gonzàlez, infermera i vicepresidenta de la FATEC
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.