Exposició "15 del 15M"

Pg Fabra i Puig

Museums & Expos · BARCELONA · Free

Route
Going with friends
Save
Friday 15 May → Friday 31 July03:00 – 03:00
Pg Fabra i Puig08031 BARCELONA

La mobilització del 15 de maig de 2011 va començar a Madrid i es va estendre ràpidament a altres ciutats com Barcelona, convertint-se en un moviment ampli de protesta social. Impulsada pel malestar derivat de la crisi econòmica i les retallades, la ciutadania expressava la seva frustració davant la manca de participació política i la desconnexió amb la classe dirigent, amb lemes com 'Democracia real ya' o 'No ens representen'. Les xarxes socials i les noves tecnologies van jugar un paper clau en la difusió de les mobilitzacions. En aquest context, Can Basté va impulsar una exposició col·lectiva per documentar els fets, que avui es recupera com a exercici de memòria i reflexió. Segons Jordi Mir, aquest moviment és clau per entendre les formes actuals d'organització social i les respostes davant les crisis contemporànies.

Comments

Loading comments...

Sign in to join the conversation.