
Fòrum amb representació teatral i debat "Com t'estimo"
Carrer Gran de Sant Andreu
"Com t'estimo?" és una proposta de teatre fòrum que combina una representació escènica amb un espai de debat participatiu posterior. L'activitat està orientada a la prevenció de les violències de gènere entre joves, abordant lesactituds i comportaments que poden aparèixer en les relacions de parella. A través de la dramatització, es plantegen situacions que permeten reflexionar sobre com determinades dinàmiques afectives poden evolucionar cap a relacions tòxiques, explorant el moment en què l'amor es transforma en control, dependència o violència. La peça convida a identificar aquests processos i a qüestionar-los col·lectivament. El format de teatre fòrum facilita la implicació activa del públic, que pot intervenir en el desenvolupament de l'escena i participar en el debat posterior, generant un espai de pensament crític i aprenentatge compartit. Durant l'activitat es treballen diferents formes de violència, com la psicològica, física, sexual, domèstica, econòmica, el ciberassetjament i la violència intragènere, amb l'objectiu de promoure relacions més sanes, equitatives i lliures de violència. Adreçat a públic general a partir de 12 anys Organitza: Teatreacció i Plural, Centre de Masculinitat.
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.