Campanya 'A les Corts, residu zero'
Campanya de reducció de residus, amb la participació dels quatre eixos i mercat. A partir del 23 de març , els establiments d'alimentació i restauració associats, repartiran carmanyoles reutilitzables, per potenciar l'ús d'envàs de més d'un us Díptic
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.