Diàleg 'Barcelona-Madrid: dues maneres de ser capital'

Diàleg 'Barcelona-Madrid: dues maneres de ser capital'

Carrer de Concepción Arenal

Workshops & Learning · Barcelona · Free

Route
Going with friends
Save
Friday 10 July03:00 – 03:00
Carrer de Concepción Arenal08027 Barcelona

Qui governa? Qui té poder real? I què vol dir tenir-lo? Barcelona i Madrid no són només dues ciutats grans. Són dues capitals que competeixen per lideratge dins del conjunt de l'estat. Però què significa això? Com s'exerceix aquest poder? Quina influència econòmica, política, social i cultural té cadascuna? En aquesta tercera sessió del cicle Barcelona/Madrid 2050 , debatem sobre els rols de les dues metròpolis en el seu entorn i dins de l'estat. Una conversa entre representants del món polític, econòmic, social i cultural de Barcelona i Madrid sobre com imaginen el seu futur, negocien poder o es posicionen davant d'un estat que les necessita però que sempre les ha mirat amb sospita. Organitza: PEMB, projecte col·laborador al Canòdrom. Col·labora: Canòdrom

Comments

Loading comments...

Sign in to join the conversation.