Exposició "AV Fort Pienc: 50 anys d'història"
Plaça de Fort Pienc
Fotografies de l'Arxiu Històric Fort Pienc Durant el tardofranquisme, va sorgir el moviment veïnal que lluita va per aconseguir unes condicions de vida dignes als barris. L'As sociació de Veïns del Fort Pienc va néixer l'any 1976, quan un grup de veïns i veïnes es va organitzar per reivindicar els terrenys de l'Estació del Nord i destinar-los als equipaments que mancaven al barri. En aquests 50 anys s'han assolit moltes de les reivindicacions inicials i avui gaudim d'uns espais molt més ben equipats. Així i tot, encara queden reptes actuals i futurs per poder continuar vivint al barri i d'una manera digna. Visites comentades: dimarts 9 de juny i dijous 2 de juliol, a les 19 h. Itineraris: dilluns 8 de juny, Glòries, a les 19 h; dijous 11 de juny, Es tació del Nord; dimecres 17 de juny, Plaça Fort Pienc; . Per a les visites comentades i els itineraris cal inscripció prèvia a: ahfortpienc@gmail.com
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.