Teatre "Som gent seria, nosaltres"
Carrer de Castelló
Dues adultes fent el que se suposa que han de fer. Però què passaria si per un moment es deixessin portar per la seva imaginació? Doncs que juguen, que es converteixen en qualsevol cosa, que subverteixen les relacions de poder... En definitiva, s'atreveixen a ser. A càrrec de Cia La Deskoberta
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.