Col·loqui de "Estaria bé morir en l'ordre en què vam néixer"

Col·loqui de "Estaria bé morir en l'ordre en què vam néixer"

Pl Arts

Arts & Stage · BARCELONA · Free

Route
Going with friends
Save
Friday 9 April03:00 – 03:00
Pl Arts08013 BARCELONA

Postfunció Activitat vinculada a l'espectacle Estaria bé morir en l'ordre en què vam néixer . Els col·loquis sobre els espectacles compten també amb els membres de la companyia. Una ocasió única per aprofundir en cada proposta escènica amb la mirada particular d'un espectador privilegiat.

Comments

Loading comments...

Sign in to join the conversation.