
Espectacle "Cada vez más tontos", de Ramón cómico
C Riereta
Una autòpsia divertidíssima d'aquest món quotidià on el mòbil ens roba la vida, el reguetón ens sacseja i l'estrès ens amoïna. Aquí no vens a aprendre res: vens a reconèixer-te, a riure't sense filtres i a sortir amb un somriure ximple posat admetent que sí, que cada vegada som més ximples. I que reconèixer-ho junts senti molt bé! :-)
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.