Concert "Rhapsody in blue"

Concert "Rhapsody in blue"

Carrer de Lepant

Music & Live · Barcelona · See organizer

Route
Going with friends
Save
Monday 22 February03:00 – 03:00
Carrer de Lepant08013 Barcelona

WDR Funkhausorchester Wayne Marshall, direcció Elionor Martínez, soprano (Artista resident de L'Auditori amb el suport de la Fundació Banc Sabadell) LEONARD BERNSTEIN Wonderful town. Obertura GEORGE GERSHWIN Gershwin in Hollywood GEORGE GERSHWIN Rhapsody in blue LEONARD BERNSTEIN Candide (obertura i suite) L. BERNSTEIN / G. GERSHWIN Songs: Summertime, I feel pretty, The man I love, By Strauss En coproducció amb Ibercamera

Comments

Loading comments...

Sign in to join the conversation.