
Cicle de concerts corals 'Collites d'Estiu'
Com cada final de curs, l'Orfeó Gracienc celebra les Collites d'Estiu, un cicle de concerts que omplirà de música el barri durant els mesos de maig, juny i juliol. Serà una oportunitat per gaudir de la feina feta durant tot el curs pels diferents grups de la casa: concerts íntims, repertoris nous i col·laboracions especials. Alguns dels concerts tindran lloc a l'Auditori de l'Orfeó Gracienc, i d'altres en espais de la ciutat. Programació 29 maig - Tàndem Cor Jove 30 maig - Roig Korai + Cor Novaura 01 juny - Tàndem Cor Jove (Espai Veïnal) 07 juny - Tots els cors de l'Orfeó Gracienc i l'Orquestra Simfònica de Gràcia 14 juny - Concert de l'Escola de Música 20 juny - Veus de Tardor + Cor Matí 04 juliol - Veus amb Gràcia
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.