Espectacle "Fumando espero"
Carrer de Saragossa
En plena tensió social dels anys vint, el Paral·lel barceloní esdevé el refugi i l'escenari de la resistència. Fumando espero ens presenta la història de la Bella i la Flor, dues artistes que lluiten per trobar el seu lloc en un món marcat per la censura i la incertesa. Amb música, cuplets i emoció, l'obra reivindica el paper de les dones del music hall i connecta les seves lluites amb una actualitat encara punyent. Una experiència vibrant sobre identitat, llibertat i supervivència. A càrrec de la Companyia La Bacanal
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.