Concert "Desastre natural"
Carrer de Piferrer
A càrrec d'El Sobrino del Diablo (veu i guitarra) i Xavi García (percussió i veus) El Sobrino del Diablo i Xavi García presenten DESASTRE NATURAL , el quinzè disc oficial d'El Sobrino del Diablo. Un show trilingüe (castellà, català, anglès) amb lletres i posada en escena divertides sobre un teixit musical molt variat: del folk al reggae passant pel rock, el funk i el blues.
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.