
4a edició del Cicle 'Música a la Miró'
Avinguda de Miramar
Vivim hiperconnectats i, alhora, amb una necessitat creixent d'arrelament. La mateixa xarxa que fa circular sons, llenguatges i imaginaris a escala global també intensifica la pregunta pel lloc, la identitat i la pertinença. Música a la Miró IV parteix d'aquesta tensió. Sota el concepte Tech i Terra , el cicle explora de quina manera els llenguatges electrònics i digitals poden activar ritmes, memòries, oralitats i gestos heretats, i donar-los una forma contemporània. L'arrel hi apareix com una matèria viva, capaç d'obrir nous sentits i noves projeccions. Durant els mesos de maig, juny i juliol, les terrasses de la Fundació Joan Miró -dissenyades per Josep Lluís Sert i obertes sobre Barcelona- acullen tres nits de música en viu a l'aire lliure a Montjuïc. La programació reuneix RRUCCULLA, Blanco Palamera, Ouineta, Abril Ndjel i AMORE: artistes que treballen entre l'electrònica, l'experimentació sonora i les formes populars, i que connecten contextos tan diversos com Barakaldo, Santiago de Compostela, Barcelona o el Camerun. La quarta edició del cicle coincideix amb els 50 anys de la Fundació Joan Miró , una institució creada per mantenir-se atenta a les pràctiques del seu temps. Tech i Terra s'inscriu en aquesta línia i proposa una escolta del present marcada pel moviment, la memòria i el territori. Programa 29 de maig - Blanco Palamera + RRUCCULLA 20 de juny - Ouineta + Abril Njdel 4 de juliol - AMORE
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.