
Cicle "Dimecres FAB"
Carrer de Muntadas
Des del Fab Casa del Mig volem obrir les portes a tots els makers que vulguin col.laborar en la realització de projectes pel barri i que permetin treballar i apendre conjuntament. T'hi apuntes? Només has de venir el dimecres. No cal inscripció. Proposa o uneix-te a un projecte, tothom hi és benvingut.
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.