
Jornada gastronòmica 'Tasta’m' de Sant Joan
C Jaume Huguet
El 'Tasta'M' va néixer l'any 2022 amb una primera edició al Mercat de la Barceloneta. Aquesta iniciativa, impulsada per l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona i la Federació de Mercats Municipals (FEMM), té com a objectiu reforçar el paper dels mercats com a prescriptors de l'alimentació de proximitat i de temporada i com a cohesionadors dels barris. El dissabte 27 de juny, tindrà lloc una nova edició del cicle gastronòmic "Tasta'm" al mercat del Besòs, que enguany formarà part de les activitats de mercats amb motiu del Grand Départ del Tour de França. Aquest cicle, organitzat per l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona i la Federació de Mercats Municipals (FEMM), té com a objectiu reforçar el paper dels mercats com a prescriptors de l'alimentació de proximitat i de temporada i com a cohesionadors dels barris. S'oferirà als assistents una tapa d'un producte de proximitat i de temporada, acompanyada d'una beguda, presentant un tiquet de compra al mercat. Tota la celebració està amenitzada per la furgoneta amb DJ Lola Van.
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.