Teatre "Com t’estimo?"
Carrer Gran de Sant Andreu
A càrrec de Teatreacció i Plural, Centre de Masculinitats Públic: jove i adult (a partir de 12 anys) "Com t'estimo?" és una proposta de teatre fòrum que combina una representació escènica amb un espai de debat participatiu posterior. L'activitat està orientada a la prevenció de les violències de gènere entre joves, abordant les actituds i comportaments que poden aparèixer en les relacions de parella. A través de la dramatització, es plantegen situacions que permeten reflexionar sobre com determinades dinàmiques afectives poden evolucionar cap a relacions tòxiques, explorant el moment en què l'amor es transforma en control, dependència o violència. La peça convida a identificar aquests processos i a qüestionar-los col·lectivament. El format de teatre fòrum facilita la implicació activa del públic, que pot intervenir en el desenvolupament de l'escena i participar en el debat posterior, generant un espai de pensament crític i aprenentatge compartit. Durant l'activitat es treballen diferents formes de violència, com la psicològica, física, sexual, domèstica, econòmica, el ciberassetjament i la violència intragènere, amb l'objectiu de promoure relacions més sanes, equitatives i lliures de violència.
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.