
Cicle de concerts "Friday Blues"
Carrer de la Barra de Ferro
Cada divendres, el museu es converteix en un hub d'art, ritme i bona energia. El nostre cicle Friday Blues és molt més que un concert: és una experiència immersiva on l'art figuratiu contemporani es barreja amb el blues, el swing, el jazz i el bluegrass en un ambient únic a Barcelona. Abans que comenci la música, podràs recórrer les sales del museu i descobrir obres increïbles d'artistes d'arreu del món. Després, quan s'abaixen els llums, el MEAM vibra amb el so de bandes en directe que transformen el Palau Gomis en un autèntic club de blues. I sí: amb la teva entrada, a més del concert i la visita al museu, et convidem a una cervesa ben freda per completar el pla perfecte de divendres al vespre. Podeu consultar la programació del cicle a través d' aquest enllaç .
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.