
Espectacle "No tengo remedio", amb David Navarro
Pl Urquinaona
Confessaries tots els teus pecats a l'escenari davant de tot el públic? David Navarro sí. Des que és còmic, David Navarro no ha deixat d'enfadar-se a l'escenari amb tots aquells que li feien la vida impossible i amb tot aquell que el posava dels nervis. Ara ha arribat el moment de fer-ho sobre si mateix. A "No Tengo Remedio", l'artista de Jaén es sincera, per primera vegada, sobre tots els seus pecats, les seves estúpides manies, l'insoportable que pot arribar a ser i ho fa buscant la redempció, el perdó de Déu i de tots els altres, inclòs tu. Una comèdia on no pararàs de riure i on et trobaràs al David Navarro més autèntic. Ha arribat l'hora de la seva redempció. No recomanat per menors de 16 anys.
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.