
Espectacle "Los Morancos"
G.V. Corts Catalanes
Els Morancos tornen al Teatre Coliseum amb Bota Antonia! El món travessa un dels seus moments més crítics i algú ha de prendre les regnes! Us imagineu que fos l'Antonia? Doncs deixeu d'imaginar, perquè a " BOTA ANTONIA " es fa realitat. Els pilars de la política internacional es tambalegen en descobrir la creació per part de l'Antonia d'un nou partit polític: el "SC" (Sentit Comú), creat des de l'enuig de la nostra protagonista amb els governants actuals i que cala de manera immediata en la societat global amb un missatge clar i contundent: "Viurem en la glòria quan governi l'Antonia" Els principals líders mundials i nacionals (Trump, Putin, Pedro Sánchez, María Jesús Montero, Milei, Ayuso, etc.) faran tot el possible per frustrar les intencions de la nostra nova líder política, la qual, juntament amb l'Omaíta, idearà noves fórmules per superar tots aquests obstacles i perfilar-se així com una candidata ferma a governar el país. Gairebé dues hores d'espectacle on la música i el ball de les seves noves paròdies serviran de banda sonora a aquesta trama original en què Los Morancos, encarnant nous personatges juntament amb els de sempre, tornaran a aconseguir la majoria absoluta en rialles i diversió. Aconseguirà l'Antonia salvar-nos d'aquesta debacle mundial? De moment, i mentre en coneixem el desenllaç, no oblideu el seu esperançador lema: "Viurem en la glòria quan governi l'Antonia"
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.