
Espectacle "El viatge: Sortir de centre"
Carretera de Vallvidrera a les Planes
El Viatge: sortir del centre és una peça de dansa que proposa un recorregut transformador i crític amb els centres de poder. A partir del diàleg entre músiques i danses de Guinea Conakry i diverses tradicions europees i llatinoamericanes, l'espectacle combina directe musical i força coreogràfica per qüestionar la mirada eurocèntrica. Amb una perspectiva feminista, antiracista i decolonial, convida a repensar el viatge, trencar fronteres culturals i celebrar la diversitat des de la igualtat. A càrrec de l'associació Mengue Guinée i amb la col.laboració dels músics Seny Camara, Andrés Martínez, Emi Diez i Nico Aguilera
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.