
'Juguem a les Places' al districte de Sant Martí
El programa municipal Juguem a les places, que té com a objectiu fomentar el joc lliure i l'ús de l'espai públic entre la mainada, enguany engegarà un mes abans i finalitzarà un mes més tard. Així, les activitats començaran al març i s'allarguen fins al novembre, amb una aturada de dos mesos a l'estiu. A la programació d'aquest any, a més, se sumen els jocs preparats per als dissabtes. Els casals infantils i les ludoteques de Sant Martí s'encarreguen de dinamitzar les activitats, dirigides a infants i adolescents, de 0 a 16 anys. Programació "Juguem a les places" 2026
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.