Espectacle "Érase una vez los 80", amb Jorge Santini

Espectacle "Érase una vez los 80", amb Jorge Santini

C Terol

Arts & Stage · BARCELONA · See organizer

Route
Going with friends
Save
Friday 26 June → Sunday 26 July03:00 – 03:00
C Terol08012 BARCELONA

Érase una vez los 80 és un monòleg divertit i emotiu on Jorge Santini repassa com es va viure aquella dècada màgica, des de la infància fins a l'adolescència. En l'espectacle es tractaran temes com la vida en família, els jocs, la televisió, la tecnologia, la moda, sortir de festa, el primer petó, la primera parella, així com alguns moments històrics dels anys 80. Un monòleg ple de bon rotllo, rialles i nostàlgia, on si recordes frases com "EFESTIVIWONDER", les teves carpetes amb fotos de "SUPERPOP", els talls de cabell de "LA TEVA MARE" o les hombreras , aquest és el teu espectacle! Espectacle temàtic a Barcelona – ideal per gaudir d'un viatge als anys 80. Humor, nostàlgia i records de la dècada més icònica!

Comments

Loading comments...

Sign in to join the conversation.