
Exposició 'Gòtic petit'
Carrer del Regomir
El dijous 7 de maig inaugurem l'exposició "Gòtic petit". Un projecte d'Aprenem Junts – Centre de Serveis Socials Gòtic. La ciutat està plena d'elements arquitectònics i urbanístics a la vista de tothom, que moltes vegades passen desapercebuts a la majoria dels vianants. No estan amagats, però no ens hi fixem. Al Barri Gòtic passem cada dia pel davant i els ignorem. No obstant això, formen part de la història d'un barri i de la ciutat. Passen els anys, els segles, ells ens veuen però nosaltres no. Tots ells formen part de la memòria antiga i actual del nostre barri. Des del col·lectiu Aprenem Junts us convidem a descobrir aquests petits tresors fotografiats i a intentar descobrir on se'n troba cadascun!
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.