
"Vespres d'Estiu" Concerts als jardins de la UB
G.V. Corts Catalanes
Els Vespres de la UB és el cicle de concerts de la Universitat de Barcelona que dona veu a les propostes musicals més personals i singulars de l'escena emergent. Cada concert és una experiència única, oberta a tota la ciutadania i amb entrada gratuïta. Aquest juliol la 21a edició dels Vespres d'Estiu presenta: Los Vecinos de Manué, Ypnosi, KILLIN' CACTUZ i Maig A les 18:00, obrim la terrassa-bar. A les 20:00, comença el concert, d'un parell d'hores de durada (artistes Sona UB + artistes Vespres d'Estiu). Programació Dimarts 7 Los Vecinos de Manué Rumba catalana autèntica i alhora molt original. Per mitjà de les seves pròpies cançons, que expressen la seva manera de viure, des del més quotidià fins a allò més profund, los Vecinos de Manué porten per bandera la música com a forma de rebel·lia. Soniquete català, estrenat el 2025 és el seu primer àlbum. Dijous 9 KILLIN' CACTUZ Nascuts dins la nova onada alternativa, entre hip-hop, bedroom experimental i electrònica emocional, KILLIN' CACTUZ es defineix més per sensacions que per un gènere. Les seves cançons funcionen com a records fragmentats, amb una producció que equilibra el món digital, analògic i íntim. Dimarts 14 Ypnosi Excèntrics, irònics, irreverents i descaradament autèntics, Ypnosi són una banda d'Indie-Rock que proposa al públic un viatge irònic, sorprenent, immersiu i interactiu que fa que el grup vagi més enllà de la proposta musical. Una obra d'art contemporani a l'abast de tothom. Dijous 16 Maig Maig és una artista catalana que reinterpreta l'imaginari ye-ye, des d'una mirada actual, on la feminitat es presenta complexa, contradictòria i conscient dels seus propis límits. Acaba de presentar Prou el seu àlbum de debut, on les guitarres i les bateries vesteixen amb un so molt orgànic i enèrgic l'impuls del desig, la nostàlgia i l'afirmació personal.
Comments
Loading comments...
Sign in to join the conversation.