Praatgroep 'de Binnenkamer'

Brussels Ouderenplatform vzw (BOp vzw)

Community & Expats · Brussels · €21

Route
Going with friends
Save

De maandelijkse praatgroep ‘Hoe gaat het? En met jou? (zie boven) komt sinds enkele jaren bijeen. Dagelijkse kleine zorgen en leuke ervaringen worden er gedeeld. Toch zijn er momenten waarop je je minder goed voelt en je behoefte hebt aan een diepgaander gesprek. Want praten helpt. Bij praatgroep ‘de Binnenkamer’ kan je tijdens 6 sessies in een veilig kader je bezorgdheden kwijt, vind je ondersteuning en begrip onder professionele begeleiding van Stefan Goossens van CGG Kruidtuin. We komen samen in een kleine groep van 4 tot 8 vaste deelnemers.

Comments

Loading comments...

Sign in to join the conversation.